...

Półtora czy półtorej?

półtora czy półtorej

Jak myślisz, które zdania są poprawne? Do ciasta potrzebujesz półtora litra mleka. Do ciasta potrzebujesz półtorej litra mleka.   Czekaliśmy na ciebie już półtora godziny! Czekaliśmy na ciebie już półtorej godziny! |Zwycięzcami są… Do ciasta potrzebujesz półtora litra mleka.  Czekaliśmy na ciebie już półtorej godziny! Właściwe użycie liczebnika półtora bywa nie lada wyzwaniem, szczególnie dla […]

Półtora czy półtorej? Dowiedz się więcej »

Dlaczego warto pisać e-booki (cz. 1)

pisanie ebooka

Średnio raz na rok słyszę od biznesowych guru, że e-booki się skończyły. Że nie warto już inwestować czasu, energii i pieniędzy w tworzenie e-booków, bo teraz rządzą podcasty/rolki/tutoriale (zależy od guru 😉). Tymczasem moje doświadczenie płynące ze współpracy z różnymi autorami oraz obserwacja tego, co działa w przypadku marek osobistych pokazują, że e-booki nadal mają

Dlaczego warto pisać e-booki (cz. 1) Dowiedz się więcej »

Jak unikać błędów w użyciu „dzięki czemu” i „przez co”

Jak poprawnie stosować "dzięki czemu" i "przez co"

Zwroty przez co i dzięki czemu często są stosowane wymiennie. Wiele osób uważa, że znaczą dokładnie to samo.  Ale tak nie jest. Sprawdź, jaka jest między nimi różnica i przestań popełniać popularny błąd. |Gdy wszystko dobrze się kończy Jeśli mamy szczęśliwy finał, to dzięki czemuś / dzięki czemu / dzięki komuś. I właśnie tego zwrotu

Jak unikać błędów w użyciu „dzięki czemu” i „przez co” Dowiedz się więcej »

5 rzeczy, dzięki którym Twój e-book odniesie sukces

Dlaczego jedne e-booki odnoszą sukces, a inne spadają w otchłań niebytu? Dlaczego pewne publikacje rozchodzą się jak świeże bułeczki, podczas gdy inne bezskutecznie próbują przekonać do siebie czytelników?Pewnie trudno jednoznacznie odpowiedzieć na te pytania, ale szczęśliwe jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, żeby Twój e-book miał większe szanse na sukces. I to nie są żadne

5 rzeczy, dzięki którym Twój e-book odniesie sukces Dowiedz się więcej »

Jak pisać na landing page?

skuteczny landing page

Przekonująco? Skutecznie? Perswazyjnie? Trzy razy tak. Landing page ma jasno określony cel – sprzedaje usługi lub produkty. Czasem służy też do budowania listy mailingowej. Więc oczywiście, że teksty na landing page powinny skutecznie przekonywać odbiorcę do zakupu lub pozostawienia maila. Żeby tekst mógł przekonać czytelnika, musi być przede wszystkim jasny i klarowny. Masz tylko kilka,

Jak pisać na landing page? Dowiedz się więcej »

5 cech skutecznego landing page

landing page, który sprzedaje

Landing page, czyli strona sprzedażowa, to niezwykle pomocne narzędzie w komunikacji ofert w biznesie online. W tym artykule znajdziesz 5 pomocnych wskazówek, które pomogą Ci zadbać o to, aby Twój landing page był skuteczny, czyli pomagał generować sprzedaż. Zanim przejdziemy dalej, chcę podkreślić, że w zależności od tego, co i komu sprzedajesz oraz w jakim

5 cech skutecznego landing page Dowiedz się więcej »

Inkluzywność w tekstach, czyli 5 sposobów na zneutralizowanie języka

język niebinarny

Język neutralny płciowo nie jest jakimś chwilowym trendem czy ciekawostką, która za moment przeminie. Coraz powszechniejsza obecność niebinarnych form świadczy tylko o tym, że właśnie w tę stronę ewoluuje polszczyzna. Jeśli więc piszesz do różnych odbiorców, warto wiedzieć, jak zwracać się do czytelnika, używając nie tylko męskich form, choć to to właśnie rodzaj męski jest

Inkluzywność w tekstach, czyli 5 sposobów na zneutralizowanie języka Dowiedz się więcej »

5 powodów, dla których warto wydawać e-booki

Profesjonalna korekta e-booków dla samodzielnego wydawcy

Im popularniejsze stają się YT, rolki i podcasty, tym częściej wieszczy się śmierć e-booków. Podobno wszyscy wolą słuchać i oglądać. Komu chciałoby się siedzieć na twardym krześle i czytać lub uczyć się z podręczników. A jednak! Świat nie jest czarno-biały. Niewiele jest osób, które albo tylko słuchają, albo tylko czytają. Najczęściej łączymy jedno z drugim.

5 powodów, dla których warto wydawać e-booki Dowiedz się więcej »

Pracuj mądrze, a nie ciężko!

sprawdzone patenty, jak ułatwić sobie pracę

To zdanie powinna wziąć sobie do serca każda soloprenerka. I choć może się ono wydawać dość wyświechtane, to prawda jest taka, że większość 30- i 40-latek była wychowywana w duchu zgoła innego powiedzenia: jak się nie nadrobisz, to nie zarobisz! A że my, kobiety, potrafimy załadować sobie na barki niemal cały świat, to często zasuwamy

Pracuj mądrze, a nie ciężko! Dowiedz się więcej »

SideMenu
SideMenu Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.